Alla inlägg den 1 oktober 2012

Av ana mia - 1 oktober 2012 15:08

so today is the first day of my ABC diet, and i'm feeling good! i'm supposed to eat 500 calories but i have not done that.. the intake from the morning to now, is water (a lot),some salad whit corn,( like 2 spoons) and 2 cups of coffee whit milk. but later this day i will go to a buisness meeting, and then i'm forced to eat. but it's ok, because then i can take something that is not so much alories in it. the exerice tat iv'e done so far is walk to school (3 km). but tonight i'll go for a long walk!


så idag är det första dagen på min ABCdiet, och det känns bra! jag ska egentligen äta 500 kalorier, men det har jag inte gjort.. intaget från imorse fram till nu är vatten( mycket) , lite sallad och majs (typ två skedar) och 2 koppar med kaffe med mjölk. men senare ska jag på ett affärsmöte, och då måste jag äta. men det är ok, för då kan jag ta något som det inte är så mycket kalorier i. träningen jag gjort än så länge är att gå till skolan (3km). men ikväll ska jag gå på en lång promenad!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Min kamp mot perfektion.

stay thin, stay strong.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards